Nor gara?

Ikastetxearen Hezkuntza Proiektua IHP

Ikastetxeko Hezkuntza Proiektua ikastetxean garatzen diren hezkuntzako esku-hartze prozesuak koherentziaz zuzentzeko eta bideratzeko proposamen integrala jasotzen duen dokumentua da. Proiektu honetan ikastetxearen printzipioak eta hezkuntza-filosofia, helburuak, lehentasunak eta gidalerroak jasotzen dira.

Ikastetxearen ezaugarriak eta egoera aztertuta, honako hauek jasotzen dira hezkuntza-proiektuan:

  • Hezkuntza-printzipioak eta -helburuak
  • Curriculumaren zehaztapenak
  • Antolamendu- eta funtzionamendu-arauak
  • Aniztasunari erantzuteko plana
  • Tutoretzako eta hezkuntza-orientazioko ekintza-plana
  • Bizikidetza-plana

Hau da Tafallako Sancho III BHIko IHP

Xedea

Sancho III BHIak helburu hauek ditu:

"Kalitatezko hezkuntza-zerbitzua ematea, gizartearen berrikuntzetara eta eskakizunetara irekia, ikasleen eta haien familien beharrak eta nahiak asetuko dituena, ikasleei, gizartean modu aktiboan sartzeaz gain, ondorengo ikasketak egiteko aukera emango diena, beren gaitasunak ahalik eta gehien garatuz".

Ikuspegia

Gure Institutuak aintzatespena jaso nahi du:

– Ikasle guztien hezkuntza-premiei erantzutea.
– Ikasleak behar bezala prestatzea, ondorengo ikasketekin jarraitzeko eta gizartean aktiboki txertatzeko.
- Eskolan arrakasta eta gizartearen konfiantza handia lortzea.
– Aurrerapen teknologikoak eta berrikuntza pedagogikoak irakatsi eta ikasteko prozesuan sartzea.
– Lankidetza- eta lan-giroa bultzatzea, hezkuntza-komunitateko kideen arteko bizikidetza-giro atsegin eta errespetagarrian oinarrituta.
– Familiek hezkuntza-lanean parte har dezaten eta parte har dezaten bultzatzea.
– Ikasleei gure gizartearen beharretara egokitutako giza balioen garapena irakastea.
– Etengabeko hobekuntzarekin konprometitutako zentroa izatea, kalitate-prozesuak ezarrita dituena eta etengabe berrikusten ari dena.
– Ebaluazio-prozesuak aldizka garatzea, emaitzak indarguneak indartzeko eta ahulguneak hobetzeko erabil daitezen.
– Etengabeko eguneratze- eta hobekuntza-prozesuan dagoen eta ikastetxearen kudeaketan inplikatuta dagoen irakasle-taldea izatea.
– Gizarte-ingurunerako kultura-erreferentzia izatea.

Balioak

Gure ikastetxeko portaeretan eta jarreretan erreferentzia gisa balio duten printzipioak honako hauek dira:

– Errespetuzko tratua hezkuntza-komunitateko kide guztien arteko harremanetan.
– Besteen sinesmenak eta iritziak errespetatzea.
– Pertsonak inolako arrazoirengatik diskriminatzen ez direla zaintzea.
– Ikasle guztien integrazioa bultzatzea.
– Erantzukizunaren eta lanaren zentzua irakastea.
– Puntualtasuna irakastea.
– Ikastetxeko instalazioak eta baliabideak zaindu eta ondo erabiltzen direla zaintzea.
– Ikastetxeko bizikidetza-arauak errespetatzea.
– Sormena, autonomia eta espiritu kritikoa sustatzea.
– Etengabe hobetzeko gogoa sustatzea.
– Norberaren ahaleginarekiko eta zailtasunak gainditzearekiko jarrera positiboa duen lan-giroa sustatzea.